JPColorization

hahmot banneri
toimitus- ja käyttöehdot

toimitus- ja käyttöehdot
Toimitus- ja käyttöehdot​

Toimitus- ja käyttöehdot

TUOTEHINNAT

JPColorization.fillä on oikeus muuttaa verkkokaupan hintoja. Tilauksen teon aikana verkkokaupassa ilmoitettu hinta on voimassa koko tilauksen ajan.

JPColorization.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvän hintavirheen tai hinnan puuttumisen vuoksi, olipa virheen syy mikä tahansa. Selvä hintavirhe on sellainen, että tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi vastaavan tuotteen yleisestä hintatasosta, tai on nolla. Tällaisessa tapauksessa katsotaan asiakkaan ymmärtävän hintatiedon olevan virheellinen.

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupassamme siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö maksupalvelun tarjoajajamme Paytrail Oy kautta. Valitse itsellesi parhaiten sopiva maksu- ja toimitustapa tilauksenteon yhteydessä. Lähetettyäsi tilauksen saat automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostiisi.

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen.

Tilatessasi verkkokaupastamme sitoudut noudattamaan kulloinkin voimassaolevia toimitus- ja palautusehtoja.

TOIMITUSTAVAT JA -AJAT

Tuotteiden toimitusajat ovat tavallisesti 3-7 arkipäivää. Jos toimitusaika poikkeaa tästä, otamme aina yhteyttä asiakkaaseen. Toimituskulut sisältävät pakkaus- ja lähetyskulut.

JPColorization.fi ei ole vastuussa paketin kuljetuksessa vaurioituneesta tai kadonneesta lähetyksestä. JPColorization.fi ei vastaa toimituksen estymisestä, vaikeutumisesta tai myöhästymisestä meistä riippumattomista syistä. Jos pakettisi kulussa on ongelmia, ota yhteyttä JPColorizationin asiakaspalveluun, niin selvitämme asiaa yhdessä kuljetusyhtiön kanssa.

Mikäli toimitus palautuu esim. saapumisilmoituksen puuttumisen vuoksi, vastuu siirtyy Posti Oy:lle tai Matkahuollolle, mikäli olet syöttänyt oikeat yhteystiedot tilaukseesi. Pakettiautomaatin ollessa täynnä tai tilauksen ollessa liian iso pakettiautomaattiin, toimittaa kuljetusyhtiö paketin lähimpään toimipaikkaansa.

TOIMITUSVIRHE

Jos lähetyksestäsi puuttuu tilaamasi tuote, tai olet saanut virheellisen tuotteen, pyydämme ystävällisesti ottamaan yhteyttä JPClorizationiin välittömästi tilauksen saatuasi, jotta saamme vahingon korjattua pikaisesti.

Mikäli tuote noudetaan Postin tai Matkahuollon toimipisteestä, teethän vahingoittuneesta paketista ilmoituksen pakettia luovuttavalle taholle lähetystä vastaanotettaessa. Postin tai Matkahuollon edustaja täyttää tällöin vahinkoilmoituslomakkeen.

Vieritä ylös
Avaa keskustelu
1
Terve,
miten voin auttaa?